JellyPages.com

Thursday, March 28, 2013

ALLAH MAHA MENGETAHUI

♥Bissmillahirrahmannirrahim..♥

Sahabat, Kadangkala kita senyum sekadar utk menutup luka dihati dan kadangkala kita ketawa hanya utk mengubati kesedihan dalam diri, Adakalanya kita melangkah dengan penuh yakin sedangkan perasaan goyah menunggu rebah...

Bila menangis tidak siapa yg tahu, Semuanya demi maruah diri, Walau siapapun kita, dimana kita berada,langit tetap dijunjung,tanah tetap dipijak, Selagi kita hidup,langkah mesti diteruskan, jangan sesekali kesal dgn nasib diri kerana kita adalah sebahagian dari makhluk ALLAH Subhanahu Wa Ta'ala yg sedang diuji oleh-NYA.

Bila kesunyian melanda sanubari.merasa diri amat hampa. Ada yg seakan hilang entah kemana. Hati merasa begitu tersiksa.dimalam haripun selalu terjaga. Tatkala merasa tak seorang pun yg dpt memahami diri,tak ada tempat utk berbagi cerita, berbagi duka brbagi rasa. Ada yg selama ini terlupakan.di saat itu sebenarnya ALLAH Subhanahu Wa Ta'ala bersama kita tapi ketahuilah bahwa ALLAH Subhanahu Wa Ta'ala selalu memberi pelangi disetiap badai, senyum disetiap air mata, berkah disetiap musibah, jawaban disetiap do'a.

No comments: